sâmbătă, 5 septembrie 2009

life alive


life- viata- darul lui Dumnezeu pentru mine. alive- vie- sunt vie, si ma pot bucura de aceasta viata minunata! "Gib jedem Tag die Chance, der schönste deines Lebens zu werden. Mark Twain. (Da-i fiecarei zile sansa sa devina cea mai frumoasa zi din viata ta) Pentru mine citatul asta este un motto important, optimist, care ma ajuta sa ma gandesc la ziua pe care o traiesc ca la o zi speciala. Culorile ma bine dipsun, soarele imi inspira viata, ploaia- speranta, copiii- bucurie,veselie, ritmul-energie, muzica- extaz, fiecare bataie a inimii- certitudinea ca dincolo de toate, am un scop pentru care traiesc, am o destinatie anume.
Imi place sa zambesc, stiind ca un zambet nu costa nimic, insa face atat de multe! Imbogateste pe cel sarac, intareste pe cel descurajat, si pe deasupra, de fiecare data cand zambesti, zambetul se va intoarce la tine!

Viata nu e roz, insa vreau sa trec prin ea optimista, strangand in suflet toate intamplarile frumoase, toata dragostea oferita de cei dragi, raspandind-o si eu, la randul meu, altora!


Live your life alive!

Blessings,
yours, damaris:)


Un comentariu:

  1. Fii binevenita aici. Pe mine una m-ai setat pe o stare de "asteptare de culoare" . O sa o astept revarsata si prin tine de acum incolo :)

    Salutari de la Tg-Jiu ;)

    RăspundețiȘtergere